Порядок

взаємодії зі споживачами фінансових послуг

та порядок розгляду звернень споживачів фінансових послуг

у Повному товаристві «Ломбард «Роял Кредит» ТОВ «Дом Україна» і Компанія»

Звернення може бути надіслане / подано до Ломбарду у будь-якій обраний заявником спосіб, зокрема:
- засобами поштового зв'язку на адресу Ломбарду: 04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 1Б;
- з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку (електронне звернення) на електронну пошту Ломбарду: lombardrk@ukr.net;
- під час особистого прийому (особисто звернутись до Ломбарду за його місцезнаходженням);
- засобами телефонного зв'язку за номером: +38(044) 362-72-79.
Звернення може бути надіслане / подано до Ломбарду окремим заявником (індивідуальне) або групою заявників (колективне) і викладається в усній або письмовій формі.

Актуальна інформація, зокрема про порядок та шляхи подання звернень споживачами фінансових послуг розміщена у розділі «Звернення громадян» (https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals) та у розділі «Захист прав споживачів» (https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection) офіційного Інтернет-представництва Національного банку України.

Made on
Tilda